Bestuur

Daan Stoop zorgt als voorzitter voor de coördinatie van het bestuur. Ook is hij woordvoerder van Kinderdorp Opmeer naar de buitenwereld.

Lennart Snoek is de penningmeester van Kinderdorp. Hij is verantwoordelijk voor de financiën van de stichting.

Ritchie Commandeur is de secretaris. Hij is verantwoordelijk voor de PR, zoals de redactie van de nieuwsbrief, de website en contact met de pers.

Myron Beemster zorgt voor de samenwerking met bedrijven en is verantwoordelijk voor de kinderen en vrijwilligers. Hij regelt sponsoren zodat er weer flink getimmerd en gespeeld kan worden in de zomer.

Mandy Schuit en Anique Broers zijn verantwoordelijk voor de kinderen en vrijwilligers. Zij worden hierbij ook geholpen door Anique. Ze regelen alles: van de inschrijving tot het indelen van de groepen. Daarom zijn ze ook aanspreekpunt voor ouders. Ouders blijven door hun op de hoogte van het programma en eventuele wijzigingen. Ook coördineren ze de vrijwilligers.

Roy Karsten en Pim Stoop dragen zorg voor alles wat er logistiek en organisatorisch op het terrein moet gebeuren. Te denken valt aan de coördinatie van de opbouw, de aan- en afvoer en verwerking van het hout en het parkeerbeleid. Bovendien zijn zij het aanspreekpunt voor de Handige Harries.

Janne Broers en Myron Beemster organiseren tijdens de Kinderdorpweek allerlei activiteiten voor zowel kinderen als vrijwilligers. Het spellencircuit, een leuke show voor de kinderen of een zeskamp voor vrijwilligers. Niks is voor deze twee te gek.

@Kinderdorp_OPMR Vanavond tussen 19.00 en 20.00 uur kun je terecht om je gevonden voorwerpen op te halen! We zitten in het MFA (De... fb.me/xau8CrXG
@Kinderdorp_OPMR Mocht je nog spullen missen, woensdag is ons gevonden voorwerpen uurtje! fb.me/1u4RJdTzN
@Kinderdorp_OPMR Nog wat extra foto's van vanmorgen. We zijn erg benieuwd of de vermoeide koppjes al er al uitgerust uit zien.
@Kinderdorp_OPMR Het afbreken is toch altijd weer een hele klus. Maar met z'n allen gaan we er tegenaan!
@Kinderdorp_OPMR Er zijn weer heel wat gevonden voorwerpen. Ze liggen nu nog op het terrein. Woensdag 30 augustus kun je tussen... fb.me/8GUpuCyXE